adwords

Pircējus interneta veikalam piesaistīs AdWords reklāma

Interneta veikali tagad ir ierasta pārdevēju prakse, ko apvieno ar tradicionālajiem veikaliem, jo arvien vairāk patērētāju izvēlas iepirkties interentā. Tas ietaupa pircēju laiku un arī paplašina iezvēles iespējas. Tāpēc interneta veikala izveide un atbilstošas mērķauditorijas piesaiste tīmeklī arī mūsu uzņēmumam bija tikai loģisks solis.

adwordsNodarbojamies ar bērnu un jauniešu preču mazumtirdzniecību. Rīgā ir atvērti divi veikali, vēl divi reģionos. Bet, pētot konkurentus, sapratām, ka bez interneta veikala mūsu pastāvēšanai būs lieli apgrūtinājumi. Tāpēc pagājušā gada lielais mērķis bija interneta veikala izveide. Vairāku mēnešu laikā to arī paveicām.

Darbus uzticējām profesionālai aģentūrai, kas izveidoja drošu un ērti lietojamu interneta veikala platformu, kurā ievietojām visas pieejamās preces, arī iespēju pasūtīt personalizētu bērnu apģērbu ar apdruku un pēc individuāliem parametriem, jo sadarbojamies arī ar vietējiem apģērbu ražotājiem.

Pēc interneta veikala izveides bija jādomā, kā tam piesaistīt vēlamo mērķauditoriju, kā konkurēt ar citu pārdevēju interneta veikaliem. Arī šajā jautājumā mums palīdzēja profesionāla aģentūra, kas nodarbojas ar klientu piesaisti interneta vidē. Mūsu gadījumā labākais risinājums bija Google AdWords reklāma gan interneta meklētājā, gan citās tīmekļa vietnēs.

AdWords reklāmai ir vairākas noderīgas priekšrocības, par kurām mūs informēja aģentūras pārstāvji, kuri pēc situācijas un datu analīzes šo atzina par labāko risinājumu, kas spēs saniegt izvirzīto mērķi – stabilu interneta veikala apmeklētāju plūsmu, vērtīgus klientus, kas pierakstās jaunumiem, veic reģistrāciju un pirkumus.

Kāpēc AdWords reklāma piesaista apmeklētājus interneta veikalam?

AdWords reklāmas veiksme ir tās specifikā un plašajās iespējās to pielāgot klienta vajadzībām. Ja AdWords rīku pārzina pietiekami detalizēti, kas ir mārketinga aģentūru priekšrocība, tad var reklāmu segmentēt atbilstoši vēlamajai auditorijai, ļaujot reklāmai atrast tieši to auditoriju, ko vēlaties. Reklāma īstajā brīdī nonāks acu priekšā īstajiem cilvēkiem.

Tiem, kuri atbilst mērķauditorijas profilam, kuri jau ir izrādījuši interesi par līdzīgiem produktiem un pakalpojumiem, kuri jau apmeklējuši atbilstošas tematikas mājaslapas.

Reklāmai ir dotas visas nepieciešamās norādes, lai tā interneta lietotaju vidū spētu atlasīt vēlamos un potenciālos klientus, kuri var kļūt par vērtīgiem interneta veikala apmeklētājiem.

Aģentūru AdWords reklāmas eksperti zina, ka tās vislielāko efektivitāti var sasniegt tad, ja tās savieno ar Google Analytics rīku, kas detalizēti sniegs ziņas par visām reklāmas aktivitātēm, norādīs, kuri reklāmas ziņojumi darbojas vislabāk, ļaus izvērtēt atslēgvārdu lietderību, iegūt noderīgu informāciju par interneta veikala apmeklētājiem un tiem interneta lietotājiem, kurus piesaistījusi reklāma.

Profesionāli veidotai, segmentētai un atbilstoši optimizētai Google AdWords reklāmai var panākt minimālu nelietderīgās reklāmas īpatsvaru, soli pa solim virzoties uz mērķi – pārdošanas panākumiem, interneta veikala vērtīgu un ieinteresētu apmeklētāju pieaugumu.

About User